×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم

gegli

اجرای نمای کامپوزیت

امیر نما دارنده بالاترین رزومه اجرای نما

× شرکت امیر نما گسترآسمان بزرگترین مجری نما کامپوزیت در ایران و وارد کننده ورق کامپوزیت الوتک فنلاند وعضو هیت ریسه سبک کیوکوشین تزوکا کاراته در ایران و......... ( دارنده بالاترین رزومه اجرای نمای ورق کامپو.یت در ایران و عراق وفروشنده ورق کامپوزیت در زمینه ی اجرای نمای ساختمان با استفاده از متد و مصالح روز دنیا ،کارشناسان، متخصصین و نیروهای جوان و کاردان با توسل به رحمت بی پایان الهی با اهداف بلند تشکیل یافت . این مجموعه با تشکیل دفتر فنی بسیار قوی و استفاده از مصالح و ابزار های جدید و استاندارد و نظارت دقیق بر اجرای پروژه ها توانست گام موثری در اجرای بیش از ده ها پروژه خصوصی و دولتی را در کشور بردارد و رضایت کارفرمایان خود را جلب نماید.
×

آدرس وبلاگ من

alutechiranblogfa.goohardasht.com

آدرس صفحه گوهردشت من

goohardasht.com/[email protected]

مشخصات فنی آلوتک اجرای نمای کامپوزیت



1-گروه آلیاژی

2-PVDF

در حال حاضر در بین تمام ساختار حاصل از اتصال پیوند کوتاه فلورین کربن با پیوند هیدروژن محکم ترین و پایدارترین ساختار است.

تمام پانل های عرضه شده توسط آلوتک دارای رزین PVDF (پی وینل دین فلوراید) هستند که دارای تأییدیه فنی از معتبرترین مرکز تحقیقاتی اروپا مستقر در سوئیس می باشد. بر اساس نتیجه آزمایشگاهی ضریب اکترونگاتیو این رزین، 5/1 کیلوژول بر مول می باشد؛ در حالی که در مورد سایرانواع پوشش این عدد بسیار کم است.


- مهندس رضا رضایی,پری عاشق, ,ااا دایــــــﮯ    هـــــــومـــن ااا ,فیروزه  ,لی لی مجنووووون,هانیه عسل  بیسکویت,سَحَر بیلَکس   مادَربُزُرگِ کلوب ,مــــلـــیــــنــــا دختر فشن ایرون,ابی ,فریاد  با صدا,ف ه ی م ه ,فاطی م, نیما  سنه,

افزایش انرژی PVDF باعث عدم تأثیر اشعه ماوراء بنفش موجود در نور خورشید و سایر شرایط محیطی نامساعد نظیر شرایط اسیدی یا قلیایی می گردد.

پوشش محافظ

جهت محافظت از پوشش رنگ و وزین ها تا پایان پروسه نصب روکش محافظ نباید جدا شود. هر چند به دلیل رعایت استانداردهای محیط زیست پس از قرار گرفتن در معرض خورشید پوسته محافظ به آرامی پوسیده شده و جذب محیط می گردد. لذا توصیه می شود حداکثر 2ماه پیش از نصب پوشش محافظ جدا شود.

alutech

1-کیفیت بالا

خط تولید پیشرفته اروپایی تکنولوژی روز دنیا سطح کاملاً صاف و مقاومت پوسته شدن به میزان 40% بالاتر از حد معمول

2-وزن سبک و راحتی در اجرا

وزن سبک ورق های alutechحدود 5 کیلوگرم در مترمربع

ضد لرزش به دلیل کاهش وزن ساختمان و به تبع آن کاهش وزن لرزه ای

همچنین آسانی در شیار و برش

شکل دهی به صورت قوسی یا قوس کامل(نورد) و زاویه قائم

امکان نصب به صورت پرتابل یا ثابت و در نهایت هزینه پایین اجرا

3-خاصیت مقاومت در مقابل حریق

به دلیل وجود لایه پلی اتیلن پیشرفته و ضد جوش در هسته پانل های کامپوزیت alutechاین محصول مقاومت مناسبی در برابر حرارت و دما از خود نشان داده و به طور کلی عایق حرارتی و صوتی محسوب می گردد.

4-مقاومت در برابر ضربه

این ورق ها به دلیل استفاده از تکنولوژی تولید پیشرفته مطابق استانداردهای اروپایی، سختی و عدم تغییر شکل مناسبی در برابر ضربه از خود بروز می دهد. همچنین در برابر ضربه های محیطی نظیر تگرگ شدید و بوران ضد ضربه است.

5-مقاومت فوق العاده در برابر انواع شرایط جوی

استفاده از Kynar 500 PVDF در پانل های عرضه شده از طریق این نمایندگی باعث ایجاد خاصیت ثبات رنگ و خط، کیفیت و زیبایی اولیه با گذشت بیش از 20 سال و جلوگیری از جذب اشعه فرابنفش و تطابق با همه نوع شرایط آب و هوایی در سراسر دنیا می شود.

 

6-رنگ های متنوع

جدول رنگ alutechبا ارائه هرنوع رنگ مطابق سلیقه مشتری و همچنین سازگاری با استاندارهای رنگ یکی از کامل ترین ها می باشد.

همچنین به دلیل مقاومت چسبندگی بالا بین رنگ و لایه آلومینیوم (تکنولوژی PVDF) رنگ تحت هیچ شرایطی پیوسته نخواهد شد.

7-نگهداری آسان (خود تمیزکن!!(

به دلیل عرضه جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژِی روز دنیا عرضه شده توسط این شرکت پانل های alutech در شرایط آلودگی هوا، غبار و سایر آلودگی ها خاصیت خود تمیزکن (self clean) که از مشخصات بارز ورق های استاندارد می باشد را داراست.


- مهندس رضا رضایی,رویا  روحانی,نیلوفر احسان پذیر,محمدرضامهرگان یَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَیْدِیهِم,صـــــــــــــــامی  م,مهوان کریمی,پریسا خانم,مریم ,فیروزه  , ,پنی ,عمو اشکان, فرشاد سپیده دم ایران ,ابی ,ماریا دختر ناناز,



دوشنبه 22 بهمن 1391 - 3:58:05 AM

ورود مرا به خاطر بسپار
عضویت در گوهردشت
رمز عبورم را فراموش کردم